středa 7. října 2015

Fenomén rámeček


Rámečkové taštičky se staly v tomto roce hitem. Také jsem musela zkusit. Zde jsou moje postřehy.
Jako první jsem si koupila návod od IraMa.

Návod je přehledný a srozumitelný.
První rámečky jsem koupila u Punťalky. A ušila první taštičky.


Třetí taštičku jsem ušila rozměrově špatně. Zapomněla jsem, že vypočtená míra je s přídavkem na šev. Do jednoho rámečku malá, do druhého velká. Potřebovala jsem rámeček 21cm.  Našla jsem u AMA-tér. A objednala.
Rámečky dorazily s jednoduchým návodem o rozměrech látky. Ne s šicím postupem.
Rámečky jsou na první pohled silnější a mohou být i zkosené. Postup při šití stejný.
              Zde moje hodnocení a porovnání.
              Rozměry Punťalka : 16, 18, 22, 26 cm.
              Rozměry AMA-tér : 17, 19, 21, 25, 30cm, zkosené 8, 14, 16, 18, 19, 20cm.
              Průměr drátu Punťalka : 3mm
              Průměr drátu AMA-tér : 4,5mm (u malých rámečků), necelých 6mm (25, 30cm)
              Hmotnost rámečku Punťalka : rámeček 26cm – 40g
              Hmotnost rámečku AMA-tér : rámeček 25cm – 52g
              Přehlednost e-shopu : Punťalka
             Přehlednost e-shopu : AMA-tér
             (není na první pohled patrné a jakou velikost rámečku se jedná)

Na ceny se podívejte na jejich stránky. V okamžiku mého nákupu levnější u AMA-tér.
Velikost rámečků. Nahoře Punťalka. Dole AMA-tér.
Průměr drátu nemá na konečnou podobu taštičky vliv.
Tvar rámečku samozřejmě ano. Posuďte sami podle fotografií.
        
Taštička bez rámečku
Rovný rámeček od Punťalky
Zkosený od AMA-tér

Myslím, že o šití na letošní vánoce je rozhodnuto. Zkuste i vy. Budete nadšené.
Poslední kráska.

8 komentářů:

  1. Super, mám stejné zkušenosti a ještě mám v šuflíku rámečky na kabelky s návodem, tak se do toho doufám brzy pustím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle napsáno:-) V první chvíli jsem myslela, že se jedná o testování návodů na taštičku:-D

    OdpovědětVymazat
  3. pěkně jsi to porovnala... :) taky mám doma nastříháno, rámečky připravené.. o víkendu bych to chtěla dokončit..

    OdpovědětVymazat
  4. Rámčeky už zopár týždňov mám, nemám dosť času na zamyslenie sa nad strihom, keďže nemám presný návod. Čakajú, kým sa mi bude chcieť potrápiť si hlavu. Taštičky sa mi veľmi páčia, teším sa na šitie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jestli máš rámečky od Lucky, přesný návod najdeš u mě, nemusíš trápit hlavu::-))

      Vymazat
  5. Je úžasné jak moje hodnocení zlepšilo vzhled e-shopu AMA-tér. Už je vše přehledné. Děkuji všem které nakoukly na můj blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za konstruktivní kritiku. Ta je vždy vítána. :-)

      Vymazat
  6. děkuju a zdravím :-))))) ,Mirka

    OdpovědětVymazat